Menu

PODNOŚNIK DWUKOLUMNOWY PÓŁAUTOMAT 3 TONY UDT WAWA


Dane techniczne

Moc silnika

2.2 [KW]
Nośność  3000 [kg]
Maks. wysokość unoszenia 1800 [mm]
Czas unoszenia / opuszczania  50/25 [s]
Minimalna wysokość ramienia  100 [mm]
Zakres długości ramion Przednie 653-938 [mm], Tylne 753-1137 [mm]
Szerokość między kolumnami (wewnętrzna) 2480 [mm]
Szerokość między kolumnami (zewnętrzna) 3260 [mm]
Poziom hałasu ≤ 70 [dB]
Ciśnienie oleju 200 [bar]
Zasilanie 230/380 [V]
Szerokość między wózkami 2480[mm]
Rodzaj napędu elektro-hydrauliczny
Lakierowanie (wg RAL) 5002, 1018
Ilość oleju hydraulicznego 10 [L]
Jakość betonu B25
Grubość betonu 300 [mm]
Ilość kolumn 2
Waga netto / brutto 527 / 560 [kg]
Temperatura pracy -5°/+40 [°C]
System blokad podwójna manualna mechaniczna
Typ oleju hydraulicznego 46
Typ podnośnika dwukolumnowy, półautomatyczny, łączony dołem
Wysokość kolumn 2722 [mm]
Wymiary [cm] 2570 x 480 x 960 [mm]

CENA 10000 ZŁ BRUTTO

Opis szczegółowy

PROFESJONALNY PODNOŚNIK DWUKOLUMNOWY 3 TONY PÓŁAUTOMAT TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI !!!

Półautomatyczny dwukolumnowy podnośnik samochodowy CASTEX QJY3.0-D o udźwigu 3000kg przeznaczony jest do pracy z pojazdami osobowymi i dostawczymi, których całkowita masa nie przekracza 3 ton. Stabilność podnośnika i unoszonego pojazdu gwarantuje wzmocniona konstrukcja elementów nośnych. Podnośnik wyposażony jest w manualne blokady bezpieczeństwa zaprojektowane tak, aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa użytkownikowi. Uproszczona konstrukcja podnośnika ułatwia montaż i codzienną kontrolę urządzenia.

Zalety:

  • udźwig 3000kg,
  • obniżony punkt chwyt podprogowego,
  • zestaw adapterów podwyższających,
  • uproszczona obsługa,
  • stabilna wzmocniona konstrukcja,
  • uproszczony montaż,
  • kotwy montażowe w zestawie,
  • opcjonalne zasilanie 230V,
  • certyfikat CE.

Gwarantem uniwersalności podnośnika CASTEX jest zmodernizowana konstrukcja łap nośnych, obniżony punkt chwytu, który umożliwia pracę z autami o niskim zawieszeniu, a adaptery podwyższające doskonale sprawdzają się przy unoszeniu pojazdów terenowych i dostawczych. Zakres długości ramion umożliwia pracę z pojazdami o zróżnicowanych rozstawach punktów podparcia, znacząco w ten sposób wpływając na bezpieczeństwo użytkowania.
Montaż został uproszczony poprzez preinstalację większości elementów już na etapie produkcji, ponadto w skład podnośnika wchodzi komplet kotew montażowych.

Czym różni się podnośnik automatyczny od półautomatycznego?
Podstawową różnica jest system blokad. Blokady podnośnika automatycznego zwalniane są automatycznie poprzez system elektromagnetyczny kontrolowany z panelu sterowania. Podnośnik półautomatyczny wyposażony jest w blokady mechaniczne, które wymagają przed opuszczeniem pojazdu zwolnienia ręcznego blokad poprzez cięgna. Poza systemem blokad podnośniki automatyczne i półautomatyczne różnią się wieloma parametrami technicznymi, dane techniczne poszczególnych modeli dostępne są na naszej stronie.

Jakie są wymagania dotyczące posadzki i instalacji?
Do instalacji podnośnika niezbędna jest posadzka betonowa typu C20/25 (dawna klasa B25) o grubości min 300 mm i wymiarach 1000mm x 4000mm oraz przyłącze elektryczne 400V/230V