Menu

Kompresor BJC 350L V-1.05T 12,5 /BJC/ 1450L/min



6900,00 zł z VAT

Opis szczegółowy

Kompresor olejowy BJC to idealne urządzenia dla profesjonalistów, ale znajdzie także zastosowanie w garażu każdego majsterkowicza, ceniącego sobie wysoką jakość. Urządzenia te produkowane są w oparciu o wieloletnie doświadczenie i doceniane są na wielu rynkach. Jako importer tych urządzeń, zapewniamy pełen serwis gwarancyjny i pogwarancyjny posiadamy również pełną gamę części zamiennych.

Kompresor pracuje z wydajnością efektywną 1150 l/min, dzięki czemu idealnie nada się dla wymagających użytkowników : wulkanizacje, lakiernie, obsługa dużych maszyn itp.

Kompresor BJC V-1,05T to potężna żeliwna cztero tłokowa sprężarka tłokowa smarowana olejem o dwóch stopniach sprężania osadzona na 350 litrowym zbiorniku. W korbowodach zastosowano wymienne panewki co wydłuża czas ich eksploatacji. Sprężanie dwustopniowe polega na tym że powietrze sprężone wstępnie w jednym cylindrze trafia do drugiego który jeszcze bardziej je spręża i dopiero wtedy trafia do zbiornika. Dzięki temu w zbiorniku można uzyskać wyższe ciśnienie powietrza. Wyższe ciśnienie może być przydatne na przykład przy piaskowaniu, pompowaniu kół w samochodach ciężarowych czy zwyczajnym przedmuchiwaniu – wyższa skuteczność przy pistolecie przystosowanym do pracy pod takim ciśnieniem. Jednak przy określonej objętości zbiornika napompowanego do wyższego ciśnienia, mamy go w zapasie więcej niż przy tej samej objętości ale o niższym ciśnieniu.

Silnik został wykonany z uwzględnieniem najnowszej technologii, która umożliwiła stworzenie bardzo mocnego silnika o stosunkowym niskim poborze energii co pozwala na redukcję poboru prądu.

Uzwojenie silnika wykonane jest w całości z miedzi.

Silnik osiąga moc 7,5KW/10.0 HP

Manometr glicerynowy 100mm z zakresem pomiaru ciśnienia 0-16 bar.

Duży widoczny manometr poprawia widoczność i pozwala na lepsza kontrolę pracy.

Manometr wewnątrz wypełniony gliceryną dzięki czemu pomiar jest dokładny mimo wstrząsów i wibracji. Posiada korek służący do wyrównywania ciśnienia wewnątrz manometru z ciśnieniem atmosferycznym.